Interviu cu ezoterica Otilia Mazilu



Lulu: Știu că ai publicat în mai multe ediții o carte despre elementul astrologic Lilith. Ce te-a determinat să scrii despre asta?

Otilia Mazilu: Când alegi un element astrologic ca subiect de carte, o faci pentru că ai adunat atât de multe date despre el, încât ai ce să spui. Cam aşa a fost povestea cu mine: “m-am lovit” de el peste tot în interpretările pe care le-am făcut. Însă, curiozitatea a plecat, firesc, de la propria astrogramă. Pe urmă am analizat tăcut temele astrologice ale altora, apoi din ce în ce mai mult, până când am înţeles că “ştiu” ceva “despre”.

Lulu: Cum a fost pentru tine să scrii despre un element aparent malefic?

Otilia Mazilu: O provocare continuă! De la ediţii greşite din vina mea sau a altora, utilaje defectate miraculos... Toate astea mi-au confirmat “forţa” lui Lilith. Sincer, am înţeles târziu că este un subiect de care mulţi studioşi ai astrologiei nu s-au prea atins. Unii colegi îl evită, de frică. Alţii, dacă nu e o planetă, nici nu îi acordă o privire. Pentru ceilalţi care o văd pe Lilith în astrograme, am scris eu!

Lulu: Când a fost prima ta încercare literară?

Otilia Mazilu: Nu mai ştiu. Îmi vine să mă laud cu vârste fragede. Pe la 10 ani, în comunism, făceam parte din cenacle literare şi compuneam versuri şi proză la greu. Aveam un caiet baban de chestii scrise. Însă, prima carte este Lilith, prima ediţie din 2017. Articole de astrologie am tot scris lunar, de cu vreo cinci ani înainte, într-o revistă online (AstroText, dacă se poate menţiona). Completam rubrica de astro-mitologie, tot un fel de material de studiu şi aici.


Lulu: Ce bariere ai întâlnit în procesul de a activă ca autor? Ce te-a ajutat să le depășești?

Otilia Mazilu: Primele au fost şi rămân propriile mele bariere. Cu “fantomele” astea se lupta orice autor. Apoi, când treci de autolimitări şi termini un manuscris, te loveşti de edituri. Eu nu am bătut piaţa îndelung, mărturisesc. Cu una singură am discutat şi am spus “pas” publicării prin intermediul ei. Ştiam că nu îmi putea oferi alte condiţii, că aşa era peste tot, dar am simţit că pot să mă ocup singură de publicare. Şi am încercat! ☺


Lulu: Care este cea mai mare dorință pe care o ai pe plan profesional?

Otilia Mazilu: Ca autor? Să scriu o carte care să ungă sufletele, să motiveze oamenii, să o citească, răscitească şi de fiecare dată să o redescopere. Cealaltă parte profesională, care îţi asigură traiul zi de zi, nu mai contează. Aici, nu mai am pretenţii.

Lulu: Ce alte pasiuni ai, în afară de scris?

Otilia Mazilu: Astrologia, evident! Zece ani de studiu zilnic... A dezvoltat un microb de care nu vreau să scap. Cititul nu îl pun pe lista pasiunilor. Ştii de ce? Pentru că face parte din “scris”. Nu poţi să scrii cărţi dacă nu citeşti. E ca un tur-retur intrinsec. În rest, adaug doar mici chestii care se pot asocia tot cu cărţile şi cititul: cafeaua, pisicile, natura. ☺
Şi, ce era să uit, tocmai pentru că nu prea vorbesc despre asta: hipnoză regresivă ezoterica. E conexiunea mea cu cealaltă lume care mă inspiră şi care mă cheamă să o povestesc. De acolo îmi extrag inspiraţia, în mare.

Lulu: Otilia, cu siguranță ești la curent cu situația actuală. Ce efecte crezi că va avea perioada aceasta de izolare și cum putem să le minimizăm pe cele negative?

Otilia Mazilu: Dacă mă întrebi pe mine, aş zice că ne agităm (la modul general) inutil. Prefer să rămân fascinată de schimbările care vin, pentru că văd destul şi înţeleg şi mai mult. Refuz îngrijorările peste un grad critic şi nu deschid televizorul. Ştiu ce este în afara lumii mele, dar nu îi permit să mi-o invadeze. Îmi conserv energia şi frecvenţa cât pot de mult. Actual, am stoc full! ☺

Lulu: Ce crezi că e important să facem în perioada aceasta?

Otilia Mazilu: Cam greu să răspund pentru alţii. Poate am dat răspuns mai sus, în modul meu. Ce voi face eu, cu siguranţă, este că am să rămân în observare, dar într-o fază de observare pozitivă, încât să nu-i deranjeze pe alţii, înaltă, încât să îi ajute pe alţii, în fascinaţie, încât să pot să văd şi dincolo de ceea ce ni se prezintă, şi în filtrare maximă, încât să nu iau pe nerumegate tot ce se "plimbă" prin online sau media.
 Toate astea mă ajută să îmi creez conexiunile care îmi conturează realitatea “reală” de care sufletul meu are nevoie pentru evoluţia lui. Cred că despre asta este vorba, până la urmă. Sufletul meu nu se împacă bine cu bolile şi tragediile. A venit pe aici pentru alte chestiuni. ☺
 Ca să îmi menţin un corp sănătos, eu am nevoie de un suflet sănătos. Motorul care asigura conexiunea corp - suflet este mintea. O îngrijesc şi pe ea, cum pot.

Lulu: Ce surprize ai pentru noi, în viitor?

Otilia Mazilu: Ah! Scriu o carte de astrologie. Este dedicată publicului astrolog şi celor pasionaţi de astrologie. Însă, marele proiect este altul: (altă) carte, cu multiple influenţe. În principal ezoteric şi alien space fantasy. În realitate, este o relatare despre mecanica reîncarnărilor umane, aşa cum am înţeles-o eu prin atâtea şedinţe de hipnoză regresivă. Pentru că nu am putut să pun totul într-o singură carte, am decis să cuprind totul într-o trilogie: Lumile Dense Ale Universului. Este împărţită în volumele: Regăsire Galactică, Proiect de Reîncarnare şi Ieşirea din Matrix.
Atât pentru moment.

Lulu: Ce crezi că înseamnă fericirea și cum se poate obține?

Otilia Mazilu: E relativă fericirea asta, pe bune!☺ Şi întrebarea vine într-un moment în care, sincer, nu mai înseamnă la fel pentru nimeni. Azi o obţin având timp şi citind o carte în liniştea din curtea mea de la Orleşti (Vâlcea). Acum ani în urmă, îmi doream să o obţin prin nu ştiu ce obiect sau stare. Sunt fericită că suntem bine. Cunosc, actual, doar oameni care sunt bine, iar asta mă bucură.

Lulu: Care sunt calitățile pe care le apreciezi cel mai mult la cineva?

Otilia Mazilu: Îmi plac oamenii “verde-n ochi”! ☺ Nu cu ochii verzi, ci aceia care “ţi-o zic” franc, direct, fără periaj şi cosmetizare. Îmi mai plac oamenii conectaţi, cu ei şi cu ceilalţi. Asta seamănă mai multă intuiţie. Cu alte cuvinte, dacă ar fi să fac o combinaţie, ar ieşi: francheţe intuitivă. Asta îmi place la un om! Automat, dacă o ai, apare, bonus, şi bunul simţ.
 E complicată mintea mea, ştiu!

Lulu: Ce dorești să transmiți, în încheiere, cititorilor noștri?

Otilia Mazilu: Să nu abandoneze cititul, sub orice formă ar alege să o facă. Şi să nu abandoneze scriitorii romani. Toţi merita citiţi, nu doar unii, dar, evident, să citească ce le alege sufletul. Ce e compatibil cu ei la un moment dat. Fără vinovaţii! Pentru că oricum, selecţia aceasta se va face, de la sine, la un moment dat.


Nu mai am nimic de adăugat. Mulţumesc!

Pe Otilia o puteți găsi aici
https://www.facebook.com/fantasyromanesc/
https://fantasyromanesc.blogspot.com/
https://www.youtube.com/channel/UCUuntNciGvXCqsKWVla_Ztg/featured

.

Comments

Popular Posts