Citate #2 - 2019

Eu am obiceiul de a fotografia pasajele care îmi atrag atenția. Unele dintre acestea mai apar pe pagina mea de instagram sau pe facebook, însă merită adunate într-un singur loc. Vreau să împărtășesc cu voi încă niște astfel de fragmente. Toate cărțile se pot comanda de pe libris


Savatie Baștovoi, Învățăturile unei prostituate bătrâne către fiul său handicapat"În dimineața aceea a fost găsit mort un băiat din orfelinat. Acum era întins pe o masă în depozitul pentru alimente. L-au pus acolo pentru că era un loc mai ferit. Șobolanii i-au mâncat nasul și urrechile. O jumătate din buza de jos lipsea. Trebuia să-l înmormânteze repede." 



Dănuț Ungureanu, citat de B. Hrib în Editor de unul singur: "Bătălia cu manuscrisul e lungă și grea." 

Bear Grylls, Noroi, transpirație și lacrimi:  "Niciodată nu am fost cel mai rapid, cel mai puternic sau cel mai bun la ceva, dar asta nu a făcut decât să mă stârnească. Aveam un fel de foame să mă forțez, și așa am aflat că pot merge foarte departe, când era nevoie." 



Jocko Willink, Disscipline equals freedom"Where do you start? You start right HERE. When do you start? You start right now. You go. That idea isn't going to execute itself. That book isn't going to write itself." 

Joe Navarro, Secretele comunicării nonverbale: "Vorbitorii cei mai apreciați folosesc gesturi ale mâinilor care au un impact foarte puternic. Din păcate, unul dintre cele mai bune exemple pe care le pot oferi, de persoană care și-a dezvoltat gesturile mâinilor pentru a-și îmbunătăți abilitățile de comunicare, este cel al lui Adolf Hitler. Simplu caporal în timpul Primului Război Mondial, desenator de cărți poștale, mic de statură, Hitler (...) a început să practice oratoria în fața oglinzii. Mai târziu, s-a și filmat în timp ce folosea gesticulația mâinilor pentru a-și puncta mai bine stilul dramatic de prezentare."

Jordan Peterson, 12 Reguli de viață: Psihoterapia nu se bazează pe sfaturi. Sfatul este ceea ce primești când persoana căreia îi povestești despre ceva oribil și complicat își dorește să taci din gură și să dispari. Sfatul este ceea ce primești când persoana cu care vorbești își dorește să se lăfăie în propria superioritate sau propria inteligență. Psihoterapia este o conversație autentică (...) explorare, articulare și creare a unei strategii. 

Comments

Popular Posts