Ești un scriitor bun?

     Am o listă lungă de subiecte pe care îmi doresc să le abordez, dar cred că m-am obișnuit să vorbesc liber, la cameră. Parcă mesajul e mai de impact. Dacă nu știți despre ce vorbesc, aruncați o privire aici

Totuși, pentru că am un angajament față de voi, o să mă străduiesc să fiu serioasă. Așa că, azi vă prezint câteva aspecte prin care poți să-ți dai seama dacă ești sau nu un scriitor bun. 


     Când am început să scriu am avut nevoia să aparțin unei comunități, să am cu cine să schimb idei, unde să-mi spun ofurile, unde să am ocazia de a învăța. A durat ceva până să găsesc oameni alături de care să îmi doresc să lucrez, care îmi împărtășeau convingerile și valorile, dar sunt recunoscătoare pentru toate experiențele care m-au adus până în acest punct. (Vă recomand grupurile de aici și aici)

     Niciodată nu m-am considerat cea mai deșteaptă, cea mai frumoasă, cea mai bună la ceva anume, dar mereu am luptat cu perseverență când mi-am dorit ceva. Cred că, dacă și tu simți la fel, că îți dorești cu orice preț să reușești ca autor, e un predictor că ești pe drumul cel bun. 
Chiar și faptul că ai această neliniște însemnă că ești dedicat, iar asta, alături de munca serioasă, te va duce mai aproape de scopul tău. 

     Ești un autor bun în momentul în care trăiești alături de personajele tale, când te bucur cu ei, când ți-ai dori să-i iei în brațe, să le faci un ceai sau să bei un shot cu ei. Ești la fel de bun și atunci când alegi să te desparți de acești oameni imaginari. 

     Ești un autor bun dacă nu încetezi să cauți tehnici și idei noi, dacă îți dorești în permanență să dai tot ce poți și să oferi cititorilor experiențe intense.  Ești un autor bun dacă îi ajuți pe ceilalți să crească și dacă oferi din ce ai acumulat de-a lungul devenirii tale. Dacă citești scrieri mai vechi de-ale tale și îți dai ochii peste cap, înseamnă că ai evoluat, că nu bați pasul pe loc. 

     Drumul nu va fi ușor. Destinația poate fi mai departe decât crezi, dar făcând eforturi mici și consecvente vei ajunge, în cele din urmă. Dă-ți voie să greșești, să experimentezi, să pierzi și cel mai important, dă-ți voie să te bucuri de fiecare părticică a procesului.

Va fi nevoie de multă muncă și mult sacrificiu. Jordan Peterson spunea, în multe prelegeri de-ale sale, că e nevoie să alegi ce sacrificiu faci pentru a obține alte lucruri. Fie că sacrifici timpul tău liber, ieșirile, somnul, ceva trebuie pus pe altarul acestei pasiuni. Însă, dacă ești dispus să faci asta... Cred că deja intuiești răspunsul.

Îți doresc mult succes și te mai aștept la o discuție amicală! 😊

Putem ține legătura și aici:

Comments

Popular Posts