Raluca Irimie în câteva paragrafe

Totul a început în clasele primare. Citisem Cireșarii lui Constantin Chiriță și am început, folosind personajele mele, un soi de fan-fiction. Apoi, m-am jucat împreună cu o colegă, scriind în tandem un roman despre tineri și întâmplări din viața lor.

Doamna Natrapei Marinela, învățătoarea mea, a intuit această pasiune a mea și m-a pus în legătură cu șeful unui ziar local, despre care știa că încerca să scoată și o publicație periodică pentru copii. Așa am ajuns ca la zece ani să fac parte din echipa juniorilor și să public pentru prima dată. Din lipsa fondurilor proiectul nu a durat foarte mult, dar a fost o experiență minunată, pentru care sunt profund recunoscătoare. Una dintre poveștile publicate mi-am propus să o rescriu într-o colecție pentru copii. 😊

În adolescență m-am apropiat din nou de lumea aceasta, ca vizitator. Mergeam adesea la redacția unde lucra una dintre prietenele mele (am avut mai tot timpul prieteni mai mari). Acolo am avut șansa de a cunoaște oameni deosebiți, care și-au pus amprenta asupra mea și de la care am avut mereu lucruri de învățat.
La optsprezece ani am plecat din casa părinților mei, cu perna împachetată în geamantan, hotărâtă să mă reclădesc. Au fost câțiva ani în care n-am reușit să citesc deloc beletristică, în care n-am scris nimic în afară de protocoale, documente și note formale.
Târziu de tot am izbutit să mă scutur de literatura de specialitate, forțându-mă să citesc De ce fierbe copilul în mămăligă. Nu-mi amintesc nimic despre ea, nici despre Camus pe care l-am parcurs la scurt timp după. Totuși, rotițele începeau să se miște, iar eu am ajuns să adaug constant cărți pe lista celor citite. Aș fi vrut să scriu, aveam nevoie să scriu, și nu doar pentru mine.

Continuarea o găsiți aici

Pe noi ne găsiți aici:



Cartea Complicații inutile se găsește pe emag:
- pe libris: http://bit.ly/2nOB04H
sau se poate achiziționa direct de la noi: aici

Comments

Popular Posts