Citatele lui 2019 #1

Cu cât citesc mai mult, cu atât găsesc citate care să mă surprindă, care să mă stârnească sau care să mă bântuie prin brutalitatea adevărului pe care îl conțin. Nu pot face un top, dar am ales pentru voi câteva dintre aceste fragmente. Sper să vă inspire înspre lecturi reușite! 😊
(P.S. Toate cărțile se pot comanda de pe libris)

Jordan Peterson, 12 reguli de viață: "Pacea este un mister. Violența este de la sine înțeleasă. E ușor. Partea cea mai dificilă. (...) De ce iau oamenii droguri? Nu este un mister. De ce nu le iau tot timpul este un mister. De ce suferă oamenii de anxietate? Asta nu este un mister. Cum se face că oamenii pot fi vreodată calmi?" 

Marius Albert Neguț, Inocența păcatului: "Ia-mi gândurile, fă-le nisip, pe-o plajă albită de vânt".

Bear Grylls, Noroi, transpirație și lacrimi: "Totuși, visele sunt ieftine, iar priceperea vine după ce parcurgi pașii necesari pentru a le împlini." 

Elif Shafak, Bastarda Istambulului: "Când ne amintim lucrurile pe care ni le amintim? De ce punem întrebările pe care le punem?" 

Andreea Peptan, Destin în pași mărunți: "Deprimarea e și ea o neserioasă, iar noi, frați de cruce, o împărțim, ca pe sandwich la școală, popcorn la cinema și chiștoc de țigară în spatele blocului."

Comments

Popular Posts