Nu mai pot să scriu!

Cam bate vântul pe aici! Am mai multe urgențe care îmi țin mintea mult prea ocupată și nu reușesc să mă mai conectez la partea aceasta creativă. 

Ce mă bucură, totuși, e că, încet și sigur, reușesc să editez cel de-al doilea manuscris. O să postez în curând și fragmente din acesta, dar încă mai e de muncă pentru a atinge forma pe care eu mi-o doresc. 

În schimb, mă străduiesc ca măcar clipurile săptămânale să apară fără întârziere și sper să-mi iertați aceasta aparentă lipsă. Vă mulțumesc tuturor pentru susținere și pentru mesajele frumoase! Unele m-au surprins, venind în momente neașteptate, altele m-au frapat prin sinceritatea și căldura lor. 

Sper să mă ridic și de această dată la nivelul așteptărilor (mele - pentru că știu că sunt suficient de exigentă) și să nu vă dezamăgesc nici de această dată.
Până data viitoare: să citiți mult!


Cartea Complicații inutile se găsește pe emag 
 - pe libris
 - sau se poate achiziționa direct de la noi, aveți aici linkul 

Puteți citi fragmente din Complicații pe wattpad sau aici, pe blog

Comments

Yris said…
Draga mea, tu ești ca o fântână care nu seacă niciodată, un sat fără fund, când vine vorba despre idei și o muncitoare, poate cel mai harnic om pe care l-am cunoscut vreodată. E doar o faza! Va trece.
Raluca Irimie said…
Mulțumesc pentru gândurile minunate! 🥰
Bifez de pe listă urgențele și mergem mai departe!

Popular Posts