Lecturi de toamnă

Nu știu unde a zburat vara… Într-o zi mi-am dat seama că aveam nevoie de șosete, iar, în scurt timp, pătura a migrat de pe raft și s-a stabilit arogantă pe pat. Am mai bifat câteva lucruri de pe listă, am făcut încă una cu urgențele care trebuie rezolvate până la venirea toamnei și, aproape în fiecare zi mă gândesc cu groază că o să fie nevoie curând să bag în casă florile. Însă, în toată curtea se simte miros de struguri Isabella, încercând să mai îndulcească regretul după zilele mai calde.

Pentru că se încheie capitolul de muncit prin curte și grădină, mă gândesc la cărțile potrivite pentru următoarea perioadă. Am găsit câteva interesante și vreau să le împărtășesc cu voi. Nu toate sunt proaspete, dar sunt 100% minunate. 






1. Stephen King - Misery - (descrierea oficială) "Misery Chastain este eroina unui ciclu de romane „duioase“, dar părintele ei, scriitorul Paul Sheldon, e hotarat să o dea uitarii… Până când Annie Wilkes, o fosta infirmieră și fanatică admiratoare a personajului și a creatorului său, îl „recuperează“ pe Sheldon dintr-un accident de automobil."


O găsiți aici



2. Obiecte ascutite - Gillian Flynn (descrierea oficială) După o scurtă internare la un spital de psihiatrie, jurnalista de investigații Camille Preaker se confruntă cu o sarcină dificilă: trebuie să se întoarcă în orășelul unde a copilărit pentru a investiga moartea a două fete. Camille n-a mai vorbit de mult cu mama ei nevrotică și ipohondră și cu sora vitregă, pe care aproape ca nici n-o cunoaște: o puberă atrăgătoare, cu o putere ciudată asupra localnicilor. Instalata in fosta ei camera din vechea casa a familiei, Camille își dă seama că se identifica prea mult cu victimele. Bântuită de propriii demoni, trebuie să dezlege puzzle-ul psihologic al trecutului, dacă vrea să afle adevarul și să supraviețuiască reîntoarcerii acasă.
O găsiți aici






3. Bear Grylls - Noroi, transpiratie si lacrimi (descrierea oficială) "Student la prestigiosul Eton College, Bear și-a gasit un sens în viață prin alpinism și arte marțiale. Așa a ajuns la poalele munților Himalaya și, după aceea, s-a pregătit cu un mare maestru de karate în inima Japoniei, o experiență care i-a adus centura neagră cu 2 dani. Întors acasa, a început să se antreneze împreuna cu trupele speciale britanice SAS (Serviciile Speciale Aeriene), o experiență care îl va împinge la limitele rezistenței fizice și mentale." 
Tocmai am terminat această carte și o să urmeze un clip despre ea. Până atunci,  o găsiți aici sau aici





4. Gaston Leroux - Fantoma de la opera:  "Un roman gotic despre dragoste, onoare si tragedie, cu un substrat infiorator si obsedant." - Daily Telegraph
Am luat-o de câțiva ani, dar parcă niciodată nu aveam dispoziția pentru ea. Mă aștept să fie ceva grandios. O găsiți aici









Mă bucur că am împărtășit cu voi aceste titluri. Sunt foarte multe cărți frumoase care merită citite și cred că aveți și voi o grămadă de recomandări. Ce alte lucrări v-ați propus să parcurgeți în perioada asta? 

Comments

Popular Posts