5 cărți pentru 2019



Nu știu dacă voi sunteți prieteni cu platforma Goodreads, dar pentru mine a devenit o plăcere interzisă. Chiar și atunci când nu apuc să merg prin librării, am, la discreție, titluri noi de urmărit, recenzii de citit, cărți de adăugat din tot soiul de liste… E un adevărat deliciu! Tot acolo, am acceptat provocarea Goodreads și mi-am asumat faptul că voi citi minim 30 de cărți până la sfârșitul anului.
Pentru că am deja câțiva autori la care mă întorc mereu, mi-am propus să accept provocarea de a face cunoștință cu oameni noi 😃.

Așa că, astăzi vreau să împărtășesc cu voi cinci cărți pe care intenționez să le citesc în 2019!

1. Maestrul și margareta - Mihail Bulgakov - Este un roman al scriitorului rus Mihail Bulgakov despre o vizită a diavolului în Uniunea Sovietică. (wiki)







2. Femeia de la fereastră - A.J. Finn

Au trecut zece luni de când Anna Fox a ieșit ultima dată din casă. Zece luni în care a bântuit ca o fantomă prin camerele vechii sale locuințe din New York, pierdută în amintiri, prea înspăimântată ca să-și părăsească siguranța propriului cămin. (din descrierea oficială)






3. Audiență la un demon mut - Savatie Baștovoi

"Audienţă la un demon mut" este o carte perfectă pentru toţi cei pasionaţi de istoria ideilor, de polemicile purtate între marile religii, de uneltirile organizaţiilor oculte şi teoria conspiraţiei. (din descrierea oficială)

(de Baștovoi am citit Anti-parenting, mi-am amintit ulterior, dar n-o să-l descalific pentru asta)








4. Identitatea lui Bourne - Robert Ludlum

Nu are trecut. Și s-ar putea sa nu aibă nici viitor. Numele lui este Bourne. Tot ce știe e că a fost găsit, mai mult mort decât viu, plutind pe Marea Mediterană, ciuruit de gloanțe și complet amnezic. (din descrierea oficială)




5. Doamna cu ochelari negri - Sidonia Drăgușanu

Caricaturale, pline de umor, satirice și acide pe alocuri, aceste 14 povestiri ale Sidoniei Drăgușanu ni se înfățisează dinaintea ochilor ca o galerie de tablouri ale metehnelor, viciilor, slăbiciunilor și orgoliilor umane, toate gravitând în jurul ideii de iubire. (din descrierea oficială)



Mi-am propus să citesc și cât mai multe cărți publicate de autori români, contemporani sau nu, dar vreau să avem o altă discuție despre asta. Voi ați citit aceste cărți? Aveți recomandări interesante? Lăsați sugestiile voastre mai jos și, ca de obicei, like+share+subscribe! 💟


Comments

Popular Posts